Wednesday, March 26, 2014

Un contract semnat inseamna mai mult timp liber pentru mine

Sunt fericita. Am reusit sa semnez un contract cu o firma care ofera servii salarizare. Am scapat de un mare stres de pe cap, din cauza caruia nu puteam sa imi fac treaba asa cum ar fi trebuit. Astazi m-am dus la prima intalnire cu ei si tot astazi am si semnat contractul de colaborare pentru ca oamenii sunt foarte seriosi si mi-au explicat exact cu se ocupa. Ma stresam prea mult cu departamentul de HR plus ca acum economisesc mult mai multi bani, ca sa nu mai vorbesc de timp. Acum pot face altceva care sa fie facut cu drag si spor si care sa produca banii de care am nevoie pentru a plati facura firmei nou-contractate.

Inainte, in loc sa imi vad de treburile mele, toate hartogariile trebuia sa le refac eu, iar weekendurile mele erau ocupate intotdeauna.

Acum, pentru ca tot a venit primavara, imediat dupa predarea hartiilor catre compania contractata, in primul weekend liber ma duc in parc sa ma plimb cu bicicleta. De foarte mult timp n-am mai avut parte de o plimbare senina cu bicicleta prin parc, fara griji si fara stres. Bicicleta sta acum prafuita intr-un dulap din casa si abia astept s-o fac o plimbare. Cred ca si ea va fi surprinsa :))

Nimic nu se compara cu libertatea pe care ti-o ofera natura. E asa de minunat sa te plimbi pe carari umede prin padure si sa mirosi cetina de brad care a acoperit pamantul. E asa minunat sa vezi din cand in cand o albastrea care practic straluceste in mijlocul unei parti care este verde. E asa de minunat sa vezi cum ciuperci colorate isi fac casa langa sau chiar pe un copac. Primavara toata natura renaste, primavara floricelele incep sa prinda viata si sa te anunte ca un nou inceput este la picioarele tale si trebuie sa profiti de el sa il cresti spre un viitor luminat.

No comments:

Post a Comment